Groene Pesto Pasta Salade met Kip





Tijd: 15 minuten

De ingrediënten voor 1 portie:
  • 50 g spelt pasta
  • 2 el Zelfgemaakte groene pesto
  • Flinke handvol rucola
  • 8 cherrytomaatjes
  • 75 g gerookte kip
  • 150 g sperziebonen
  • 2 el geraspte Parmezaanse kaas
  • Extra vierge olijfolie
Bereiding:
  1. Maak de boontjes schoon en snijd de uiteinden eraf. Kook samen met de pasta gedurende 10 minuten. Ik doe dit altijd de dag ervoor terwijl ik mijn avondeten voor die dag maak omdat ik mijn pasta salade meestal meeneem naar het werk zodat ik deze in de trein terug naar huis kan eten. Zo eet ik gewoon rond half 6, 6 uur en kan ik om half 8 sporten zonder last te krijgen van mijn buik. 
  2. Maak ondertussen de pesto. Kijk hier voor instructies. 
  3. Snijd ook de cherrytomaatjes in vieren, de gerookte kip in blokjes en rasp de Parmezaanse kaas.
  4. Giet de pasta en boontjes af en roer er direct een eetlepel extra vierge olijfolie doorheen zodat de pasta niet aan elkaar gaat plakken. Laat het geheel afkoelen en meng dan met de pesto en de groenten, kip en rucola. Strooi er wat Parmezaanse kaas over en bewaar in de koelkast. 

Eet smakelijk!


 Volg Healthy Living in Heels ook op FacebookInstagramTwitterPinterestBloglovin of Google+!

Wil je dit recept later maken of delen met je vrienden? “PIN” me dan op PINTEREST of “SHARE” dit recept op FACEBOOK door gebruik te maken van de sociale media icoontjes hieronder (in het grijze kader)!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten