Hotspots: Lite/Dark nieuwe vestiging!

Een paar weken geleden kreeg ik (Debbie) een mailtje, nu krijg ik er elke dag wel een paar, maar deze was extra leuk! Lite/Dark opent een nieuwe vestiging in Amsterdam! En ik was uitgenodigd voor de opening, super gaaf! Ik helemaal blij, maar helaas was de opening op een dag dat ik een belangrijke afspraak had op mijn nieuwe werk en ik dus niet kon. Helaas. Maar gelukkig kon mijn partner in crime Charlotte wel. En dus hier haar verslag met prachtige foto's! Vergeet ook niet haar nieuwe pagina op dit blog te bekijken!! 




Regelmatig kwam ik al in mijn pauze bij de Lite/Dark in de Utrechtsestraat en al snel nam ik Debbie mee om haar te laten zien waar ik zo enthousiast over was! Heerlijke sapjes, lekkers en een pracht stuk geschreven aan de hand daarvan werden wij uitgenodigd voor de opening van de nieuwe Lite/Dark op de Zeedijk 59A. Nog beter, om de hoek van mijn werk!



Vanaf centraal ben je er zo, ik liep de gezellige drukke Zeedijk op en al snel zag ik het aan de linkerkant.
Ik liep naar binnen en werd enthousiast begroet door Cilia The, die werkt voor de Lite/Dark.  Zij verkoopt bij de Lite/Dark haar zelf ontworpen tassen van het merk Red Cauliflower. 'Upcycled second hand' beter kan het natuurlijk niet. 



Red Cauliflower tassen

Wie was de Lite/Dark ook alweer? Lite/Dark is een concept gebaseerd op biologisch vers fruit en gezonde pure chocolade in elke vorm en combinatie. Het is allemaal gebaseerd op echt en vers eten en heerlijke donkere chocolade. Je vind er verassende smaak combinatie's, allemaal even aanlokkelijk en nog belangrijker: clean! 




Ik kijk om me heen en vind de zaak er geweldig uitzien, een prachtige graffiti op de muur van BatArtworks en op de bar/balie staan overheerlijke hapjes klaar. Eerst krijg ik van Cilia een heerlijk glaasje bubbels en al snel komen er meer mensen binnen druppelen. Ik proef als eerste de quinoa bal met zalm, ohjee dit gaat een gezellige middag worden, wat is dat lekker!!





Ik raak aan de praat met Michelle van der Vliet van STORY154 en ondertussen krijgen we een heerlijke mini smoothie aangeboden van banaan en mango helemaal niet verkeerd en heerlijk verfrissend na het glaasje bubbels. Op de bar/balie staan nog meer hapjes zoals de protein balls, powerballs, geitenkaasquiche en een rawreepje met cacao.



Met de dames van O&ganic
Mijn customized tas door BatArts

De eigenaar komt binnen en begroet ons vriendelijk, bijna iedereen komt hem wel bekend voor. Natuurlijk is dat niet raar, want volgens mij is iedereen die binnen was al fan van de Lite/Dark! We krijgen een leuke goodiebag die je kan laten bespuiten door BatArtworks. Helemaal te gek, wat een origineel idee!!! Terwijl ik op mijn beurt sta te wachten babbel ik gezellig met de dames van O&ganic, ze kwamen me meteen bekend voor en jahoor wij volgden elkaar al op Instagram. En ik zag ze bij 'We Own The Night' van Nike. We zijn het er allemaal over eens dat dit een super leuke hippe tent is met een geweldige locatie. Niet alleen voor de lokale mensen, maar ook voor de toeristen die hier aan hun lekkere snack of gezond sapje kunnen komen. En die zijn er, ikzelf werk bij Hotel Amsterdam de Roode Leeuw en heb regelmatig zakenmensen die lange dagen werken en nacht na nacht in een hotel slapen en vragen om een healthy HOTSPOT. Lite/Dark is elke dag geopend van 8 tot 21:00. Ik zou zeggen ga eens langs, proef de sfeer en probeer één van hun heerlijke producten. Ik ben fan maar dat wisten we al :D







 Volg Healthy Living in Heels ook op FacebookInstagramTwitterPinterestBloglovin of Google+!


Volg Charlie's Kitchen op Instagram!


 Wil je dit recept later maken of delen met je vrienden? “PIN” me dan op PINTEREST of “SHARE” dit recept op FACEBOOK door gebruik te maken van de sociale media icoontjes hieronder (in het grijze kader)!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten